Aandacht van de bouwgroothandel

Aandacht van de bouwgroothandel


Als u aan de bouw levert, kunt u niet om de bouwgroothandel heen. Of het nu de groothandel is in bouwmaterialen, de houthandel of de technische groothandel in ijzerwaren en gereedschappen. U heeft de groothandelaren nodig om aan de aannemerij te verkopen. Maar hoe bereikt u die groothandelaren? Met MIXpro, een vakmedium van de makers van MIX. Voor 100% gericht op de complete toelevering aan de bouw.

Combineer de technische ijzerwarengroothandel met de handel in bouwmaterialen, de houthandel en de verhuurbedrijven en je hebt één grote groep van gespecialiseerde groothandels aan de bouw. Ieder vanuit zijn eigen specialisme, met de bouwnijverheid als gemeenschappelijke klant. Dé cruciale handelsschakel tussen vraag en aanbod in de bouw.

Lezersdoelgroep: gedifferentieerd, maar coherent
De ijzerwarenhandel, bouwmaterialenhandel en houthandel onderscheiden zich in hun specialisme en hun ‘roots’. Maar tegelijkertijd zijn er overeenkomsten en ontstaan er dwarsverbanden. Overlap zit hem in bepaalde assortimenten en in de gemeenschap-pelijke doelgroep: de professionele bouwer.
De overlap krijgt in de praktijk al gestalte in diverse vervlechtingen. IJzerwarenhandel Kroon werd bijvoorbeeld lid van BouwCenter en besprak gezamenlijke – wederzijdse – inkoop. Giebels Bouw en Techniek startte in Bouwplein een samenwerking met de formules van Stiho (Stiho, Keur en Baars & Bloemhof) en verkocht kort daarna zijn technische groothandels zelfs aan de houthandel. Wil je de structuur van de Bouwgroothandel leren kennen? Check dan MIXpro's Business Update Bouwgroothandel.

Advertentioneel: unieke propositie qua bereik
In die veranderende markt biedt MIXpro u een coherente lezersdoelgroep die uniek is en door geen enkel blad ‘gecovered’ wordt . Dat maakt MIXpro heel interessant voor u als aanbieder in deze markt. Want voor u is de groothandel een heel belangrijke schakel in de verkoopketen. En MIXpro is het enige vakmedium dat zich volledig richt op die wederverkopers: uw dealers.

Multimediaal: vakblad, website
MIXpro is multimediaal. Het is een tijdschrift met een kwartaalfrequentie en een eigen status. Daarnaast heeft MIXpro een actuele website. De website dient in eerste instantie voor publicatie van de content van het tijdschrift. In tweede instantie voor actueel nieuws en als naslagmedium voor productnieuws, bedrijfsprofielen, vacatures etcetera.

Gedragen door de branche
MIXpro onderhoudt een alliantie met Vertaz, Hibin (bouwmaterialenhandel) en VVNH (Houthandel). Zo’n samenwerking biedt win-win-kansen en garandeert het commitment van de branches aan dit nieuwe vaktijdschrift.

Totaalbereik
MIXpro wordt toegezonden aan zo'n 2.000 specifieke groothandelsadressen. Dat zijn technische groothandels, houthandelaren, bouwmaterialenhandelaren en verhuurbedrijven. Onze adressen krijgen we van de ketens zelf, van branche-organisaties en KvK.

Redactionele onderwerpen
De redactionele formule kent een aantal pijlers:

•Marktontwikkelingen/cijfers
•Collega’s 
•Marketing 
•Producten 
•Leveranciers-cases 
•Techniek en regels 
•Opleidingen 
•Brancheverenigingen Vertaz en Hibin

>> TARIEVEN EN MEDIA-INFO DOWNLOADEN <<

Meer informatie over MIXpro?
Edgar Molijn en Bert van Woesik van Molijn Sales Support kunnen u alles vertellen over de commerciële mogelijkheden.

Mail Molijn Sales Support of bel 073.503.35.44.

Prijzen in fullcolour 2018 (€ excl BTW) b x h (mm) 1x
1/1 pagina 210x297 1.790
1/2 pagina 187x131 1.090
1/4 pagina 187x63 565
Editie Thema's 2018 Versch. Aanl.
1 Verf / Bouwmaterialen 09/02 09/01
2 Hang- en Sluitwerk / Dak + Special Veilig Werken 11/05 03/04
3 Lijmen en Kitten / Luchtdicht Bouwen + Special Hang- en Sluitwerkgids 31/08 31/07
4 Bevestigingsmiddelen / E-gereedschap 16/11 16/10
       

 

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief